ניהול תוכן – המפתח לקידום האתר שלך במנועי החיפוש

ככל שהאתר יכיל יותר דפים ויותר תוכן איכותי ודינאמי כך יגדלו הסיכויים להופעת האתר גבוה בתוצאות מנועי החיפוש.

האתר צריך להכיל כמה שיותר דפי מידע רלוונטיים וקשורים לערכי המפתח שנרצה לקדם.

קיימות מספר דרכים להגדלת נפח הלקוחות והמבקרים באתר באינטרנט, אחת הדרכים העיקריות היא ניהול התוכן. 
התוכן הוא המפתח לקידום האתר שלך במנועי החיפוש- כך יחשפו אליך יותר. 

ככל שהאתר יכיל יותר דפים ויותר תוכן איכותי ודינאמי כך יגדלו הסיכויים להופעת האתר גבוה בתוצאות מנועי החיפוש. האתר צריך להכיל כמה שיותר דפי מידע וכמה שיותר תוכן ייחודי. 

מילות המפתח שבאתר צריכות להיות מרוכזות בחלק העליון של הדף וכך עולה חשיבות המילה בדירוגי מנועי החיפוש. עדכון שוטף של האתר,הוספת תוכן בכל כמה ימים היא אסטרטגיה שיווקית מנצחת.
מנועי החיפוש יבקרו יותר באתרים אשר בהם התוכן מתעדכן באופן שוטף.

התוכן – המפתח להצלחת האתר בעיני הלקוחות

על האתר להכיל תכנים מקצועיים וייחודיים,תכנים כאלו שלא ימצא הגולש אצל המתחרה שלכם. 
תכנים אלו יקנו למבקר ערך מוסף בתחום וימצבו אותך במקום מקצועי. שמור על ייחודיות. 

דאג שהאתר שלך יהיה ידידותי למשתמש,דאג לניווט קליל ומהיר. ספק ללקוח שלך מידע אמין ומהימן ספק לו ערך מוסף.
דאג לכותרות אטרקטיביות ומושכות,ספק מידע לגבי תועלות המוצר והחברה שעומדת מאחורי האתר. ספק חידושים רעיונות וטיפים משתנים למבקר באתר.

תוכן ייחודי ומשתנה, קישוריות פעילות, הטבות ייחודיות,כל אלו יבטיחו למבקר חווית גלישה כזו שתגרום לו להפוך למבקר חוזר ולהירשם במאגר הלקוחות שלך. לאחר שנרשם למאגר הלקוחות שלך המשך לעדכן בטיפים וידיעות דרך מנגנוני שליחת מיילים ומסרים מידיים.

באמצעות הכלים האלה תוכל לרכוש את נאמנות המבקר ותוכל להפוך אותו למבקר קבוע באתר שלך.

קווים מנחים לתכנון ולתוכן מגוגל- 

  • בנה אתר עם היררכיה וקישורים ברורים. כל דף חייב להיות נגיש מקישור טקסט סטטי אחד לפחות.
  • הצע למשתמשיך מפת אתר עם קישורים המפנים אל החלקים החשובים באתר. אם מפת האתר מכילה יותר ה- 100 קישורים, יתכן שתרצה לחלק את מפת האתר לדפים נפרדים.
  • צור אתר שימושי ועתיר–מידע, וכתוב דפים המתארים בבירור ובמדויק את התוכן שלך.
  • חשוב על המלים שמשתמשים יקלידו לחיפוש הדפים שלך, וודא שהאתר שלך אכן מכיל מלים אלה.
  • נסה להשתמש בטקסט במקום בתמונות לשם הצגת שמות, תוכן או קישורים חשובים. הסורק של Google אינו מזהה טקסט הנמצא בתוך תמונות.
  • ודא שהתגים TITLE ו- ALT יהיו תיאוריים ומדויקים.
  • בדוק שלא קיימים קישורים פגומים ושתחביר ה- HTML מדויק.
  • אם אתה מחליט להשתמש בדפים דינמיים (כלומר, כתובת האתר מכילה את התו “?”), דע שלא כל “עכביש” של מנוע חיפוש סורק דפים דינמיים באותה היעילות כמו דפים סטטיים. גם שימוש בפרמטרים קצרים ומועטים יכול לסייע.
  • הקפד על מספר סביר של קישורים (פחות מ- 100) בכל דף נתון..

אודות המחבר